Tijdje niets gepost maar niet stilgezeten hoor...

...ik heb een aantal taarten gemaakt 2 cupcakes voor Cake Smash fotoshoots, een leuke shoot voor een kindje van een jaar dat dan lekker op de taart mag slaan. Voor de foto's van de shoots zie: Cake Smash Mia en Cake Smash fotoshoot bij Wonder Fotografie

I made 2 giant cupcakes for Cake Smash photoshoots, my cousin was photographing.

Hier de twee taartjes:
Here they are:




De tweede was voor mijn lieve achternichtje Mia en voor haar verjaardag was ik ook creatief bezig gweest en heb ik een leuk kegel spel van stof gemaakt:

The second was for my cousins daughter Mia. 
For her birthday I also made this bowling game from fabric:


Het patroontje voor deze kegels kan je hier kopen: BirdifulStitches Etsy Shop

Ook nog bezig geweest voor de Bruiloft van mijn neefje,
maar die zet ik even in een aparte blog :)

The pattern can be bought here: BirdifulStitches Etsy Shop

I've also been busy for my other cousins wedding but that in a sepperate post.

***

Comments

  1. Dag Nara

    Kan jij mij vertellen hoe je dit patroon hebt kunnen kopen. Ik heb geen creditcard en zou het toch graag willen kopen.
    Ik heb al 2 x een vraag gesteld via Etsy, maar geen antwoord gekregen.
    Hoop dat je mij kunt helpen.
    Bij voorbaat dank, Thea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Thea,

      Ik heb een paypal account gemaakt om patronen van etsy te kunnen kopen.

      Paypal zit gelinkt aan je gewone bankrekening, maar de personen waarvan je koopt kunnen alleen je paypal gegevens zien en niet de rest dus het is ook veiliger om mee te betalen.

      www.paypal.com en dan rechts boven aanmelden.

      Hopelijk heb je hier wat aan.

      Groetjes Sabrina

      Delete
    2. Dag Sabrina
      Dank je voor de snelle reactie en info.
      Groet, Thea

      Delete

Post a Comment