Bruiloft

Voor de bruiloft van mijn neefje mocht ik een taart maken.
Zij hadden het leuke idee een taarten tafel te hebben met allemaal zelfgemaakte taarten van vrienden en familie. Een tijdje terug had ik al een blog gemaakt met de proef taartjes en dit is het resultaat geworden:

For my cousins wedding I got to bake a cake. It was his wife's idea to ask friends a family to bake some cakes for a cake table. Some time ago I posted the small tasting examples and this is the result:


De bruid wilde graag een roze taart maar de lievelingskleur van mijn neef is geel,
dus dat leuk gecombineerd en gevuld met bloedsinaasappel bavarois, jummy :D

The bride wanted a pink cake but my cousins favourite color is yellow, so I combined the two and filled it with orange bavarois :D

---

En voor mijzelf een jurkje gemaakt... 
Dat was een hele uitdaging, eerst leek het alsof ik hem niet af zou krijgen en toen was hij eindelijk af tijdens de laatste naailes voor de bruiloft, maar toen paste hij niet :O dus snel nog naden uitleggen en stressen want ik wilde natuurlijk wel mijn mooie jurkje aan. 
Maar het is helemaal goedgekomen en hier is mijn paarse kanten zelfgemaakt jurkje :D

I planned to sew a dress myself to wear to the wedding. 
But I was busy with so many things that I was worried not to finnish the dress in time.
When I thought it was finnished, it was too tight :O. 
So I had to alter it a bit and luckely I managed it in time to wear it to the wedding.


Helemaal blij mee:) het patroon dat ik heb gebruikt is van McCall.

De bruiloft was geweldig een super mooie dag gehad. 
's middags het stadhuis, taart en eten, 's avonds een hele mooie kerkdienst en daarna nog een feestje. Ik wens mijn lieve neef en nicht het allerbeste voor de toekomst. <3

I am really happy with it :) the pattern used is McCall.

The wedding was wonderfull it was a beautifull day.
First to city hall in the afternoon then cake, pictures and dinner, in the evening a lovely church ceremony and then a party. My best wishes for the lovely couple. <3

***

Comments