Even voorstellen... An Introduction...

Goeiemorgen iedereen,

Ik ben Sabrina, ik ben 22 jaar en ben gek op van alles wat je zelf kan maken :D Er zijn zoveel leuke en creatieve blogs te vinden dat ik het niet kon laten om er er zelf één te maken.

De blog heet Nara's Creations omdat nara / nara-fay de nickname is die ik op internet in gebruik heb onder andere op mijn deviantart pagina. Deviantart is een super leuke internationale site waar iedereen zijn art op kan zetten en commentaar kan vragen etc.

Ik ga zometeen wat foto's plaatsen van projecten die ik de laatste tijd heb gemaakt. Waaronder dromenvangers, haakwerk, tekeningen en ook taarten die ik heb gebakken en gedecoreerd.


Morning all,

I'm Sabrina i'm 22 and I love anything you can make yourself. There are a lot of fun and creative blogs out there and I couldn't resist making one of my own.

I called my blog Nara's Creations cause Nara/Nara-fay is the nickname I use online. For example on my my DeviantArt page. DeviantArt is a great international site where everyone can post their art and get comments on them.

In a moment I will upload some project I recently made. Such as dreamcatchers, crocheted work, drawings and decorated cakes.


~Sabrina / Nara

Comments

  1. erg leuk gedaan mop en trots op je, en dat je van die leuke dingen maakt. knuffel mama

    ReplyDelete

Post a Comment