Een pot vol... A jar full of...

Toverballen!!!
Dit is mijn eerste haakproject en ik moet nog even door tot het potje vol is. 

Magic candyballs!!
This is my first and still going crochet project until the jar is full.


Deze drie toverballen waren mijn eerste haakwerkjes. 
De eerste had ik verkeerd ingestoken (in alleen achterse lusjes) dus die ziet er gek uit,
maar toch was mijn eerste haakwerkje ooit dus vond het wel goed ;)

These three candyballs where the first few I made.
The first one I made I only used back loops or something cause it looks weird, 
but hey was the first time i crocheted ever :P


Toen heb ik eerst wat andere projectjes gedaan en wat nieuwe kleuren garen verzameld. Afgelopen zondag besloot ik verder te gaan met het vullen van de pot.
Het resultaat nog 8 toverballen in felle kleurtjes.

Then I did some other crochet projects and collected a lot of new colors of jarn.
So last sunday I decided to continue filling up the jar.
The result 8 brightly colored candyballs.


Het patroon komt uit een boekje zoetigheid haken van Astrid Meeuwsen Veen.
The pattern is from a dutch book with crocheted candy stuff.
~Nara



Comments